Find din billige skiferie her
Ændre børns alder
Du kan også kontakte os på 97 325 325

Din kontakt

Nedenfor kan du finde din kontakt.

Jette Hedegaard Højmark Rejser

Jette Lodbjerg Hedegaard

Tel: 96 74 23 74
jetteh@hojmark.dk

Baggrund
Jeg er oprindeligt uddannet kosmetolog og har gennem fem år arbejdet med dette og salg. I august 2008 blev makeup-penslerne skiftet ud med skiene, og jeg har siden arbejdet som ferierådgiver hos Højmark Rejser.

Efterhånden som årene er gået, er skiløbet blevet mere og mere attraktiv for vores familie, og vi nyder årligt at besøge en af vore destinationer. Den friske luft og de sneklædte Alper er noget vi sætter stor pris på i familien.

Mit favorit rejsemål er klart Wagrain – fantastisk område for både børn og voksne.

Privat er jeg bosiddende i Ringkøbing sammen med min mand og vores to børn.
Fritiden bruges sammen med familie venner og lange gå ture ved fjord og hav.

Allan Hansen Højmark Rejser

Allan Hansen

Tel: 96 74 22 96
allan@hojmark.dk

Baggrund
Jeg begyndte hos Højmark Rejser i oktober 2010. Jeg har tidligere været værktøjssælger, men jeg trængte til at prøve noget helt nyt … få nogle nye udfordringer.

Hvorfor så ikke prøve kræfter med noget, som også interesserer mig i fritiden? Nemlig ski og rejser. Mit personlige favoritsted er Wagrain, som er blevet besøgt mindst én gang om året de seneste fem-ti år.

Privat bor jeg sammen med min kæreste i Skjern og har en datter på fire år. Fritiden bruger jeg på familie, venner og håndbold, og til tider kan jeg også ses på golfbanen i Dejbjerg. Og så er der selvfølgelig den årlige tur til Alperne.

Sussi Henriksen Højmark Rejser

Sussi Viisholm Henriksen

Tel: 96 74 22 99
sussi@hojmark.dk

Baggrund
Jeg startede hos Højmark Rejser i august 2007, og jeg sidder primært som ferierådgiver.

Privat er jeg bosiddende i Ringkøbing sammen med min kæreste og to børn.
Fritiden bruger jeg sammen med familie og venner samt på motion, hvis tiden er til det!
Jeg er vild med at stå på ski, og med to små børn skal den næste skiferie helt sikkert gå til Wagrain i Østrig.

Jette Lindholm Højmark Rejser

Jette Lindholm

Tel: 96 74 22 93
jettel@hojmark.dk

Baggrund
Jeg er oprindelig blomsterhandler med egen butik, men siden 2001 har blomsterne været skiftet ud med ski, og Saalbach er mit foretrukne rejsemål.

Ud over skiinteressen er jeg en ivrig hesteentusiast. Fritiden tilbringer jeg på vores gård sammen med min mand og vores to børn.

Anna Byskov Højmark Rejser

Anna Byskov

Tel: 96 74 22 90
anna@hojmark.dk

Baggrund

Jeg startede hos Højmark’s søsterselskab Clickski i August 2014 og har siden maj 2015 været ferierådgiver i Højmark Rejser.

Tidligere har jeg haft to vintre som skiguide i Valmorel og Canazei samt en hel del uger i Canazei, hvor jeg udelukkende har kørt som skisafari guide. Efterfølgende arbejdede jeg med sommerhus-udlejning ved den Jyske vestkyst, men savnede skiene og er i dag glad for at kunne hjælpe andre med at finde den rette skiferie.

Mit favoritområde er uden tvivl Canazei på grund af de mange muligheder området byder på og selvom jeg kender området rigtig godt, er det stadig muligt for mig at finde pister jeg endnu ikke har kørt på.

Privat bor jeg i Holstebro sammen med min kæreste og vores søn, som til vinteren 2020 skal have ski på for første gang. I fritiden bruger jeg meget tid sammen med familien, hvor vi elsker at være ude i naturen.

Ane Dorte Svenstrup

Tel: 96 74 22 97
anedorte@hojmark.dk

Baggrund
Jeg startede hos Højmark Rejser d. 1. september 2016.

Jeg har i mange år arbejdet med salg, bl.a indenfor sportens verden og indkøber af møbler og interiør, så det er en helt ny/anderledes, men spændende verden.

Jeg arbejder som ferierådgiver, og derudover er jeg ansvarlig for transfer til de gæster, der kommer med fly til Alperne.

Jeg har selv stået på ski i mange år, så det er fantastisk at kunne hjælpe/rådgive andre skiglade danskere med deres skiferie.

Privat bor jeg i Herning og har 2 voksne børn (som begge er vilde med at stå på ski). Når vejret ikke er til at stå på ski, spiller jeg golf, som hurtigt er blevet en stor passion for mig.

Ét af mine favoritsteder har i mange år været Livigno, men synes bestemt også, at den østrigske "Gemütlichkeit" og Afterski er helt i top.

Majbritt Jensen Højmark rejser

Majbritt Jensen
Salgschef

Tel: 96 74 22 91
majbritt@hojmark.dk

Baggrund
Jeg startede som projektleder i hojmark-koncernen den 1. maj 2008. Mit første projekt blev opstarten af vores svenske firma Lion Alpin.

Den 1. april 2009 har jeg som salgschef overtaget ansvaret for salgsafdelingen. Jeg har en baggrund inden for rejsebranchen, hvor jeg har arbejdet i 12-13 år. Jeg startede som guide ved Spies Rejser, derefter var jeg driftschef og salgschef for hhv. Tjæreborg Rejser og MyTravel. Derudover har jeg været ansat som projektleder i Messecenter Herning samt i Forum Copenhagen. Privat bor jeg i Holstebro med min mand og tre børn, og i min fritid forsøger jeg at holde mig i form til skisæsonen med løb. Vi står selvfølgelig også på ski, om end jeg ikke er helt så hardcore som nogle af mine kollegaer.

Jesper Merrild Højmark Rejser

Jesper Merrild
Marketing

Tel: 96 74 22 23
jesper@hojmark.dk

Baggrund
Jeg er Højmark Rejsers koordinator på markedsføringsdelen. Jeg kommer fra en baggrund som marketingskoordinator for sportskæden Nautic Surf & Ski, så jeg har en solid baggrund, når det kommer til vintersport.

Jeg bor i Herning. Min fortid har været præget af meget rejseaktivitet, hvilket bl.a. har givet tre vintersæsoner i Alperne, så jeg har vel over 10 års erfaring med skiferier og rundt regnet 100 ugers snowboarding i benene.

Jeg er uddannet fra Århus Universitet med en bachelorgrad i international markedsføring og grafisk kommunikation, som jeg afsluttede i efteråret 2008.

I min fritid er jeg meget aktiv, så fitnessabonnementet bliver godt brugt. Den klare favorit er dog mountainbike, hvilket jeg dyrker hele året. I sommerperioden står jeg på wakeboard, og i vinterperioden forsøger jeg at komme så meget på snowboardet som muligt.

Jan Falck Højmark Rejser

Jan Falck Poulsen
Økonomichef

Tel: 96 74 23 76
janp@hojmark.dk

Baggrund
Jeg startede som økonomichef i hojmark-koncernen den 1. april 2009. Jeg er uddannet revisor og har i mange år fungeret som økonomichef for forskellige handelsvirksomheder.

Min hustru og jeg bor i Ringkøbing sammen med vores datter. Jeg har endnu aldrig stået på ski, men det kommer – og jeg glæder mig! I fritiden dyrker jeg min store lidenskab, golf, og min familie.

Henriette Jacobsen Højmark Rejser

Henriette Jacobsen
Adm. medarbejder

Tel: 96 74 22 94
henriette@hojmark.dk

Baggrund
Den 1. oktober 2008 startede jeg hos Højmark Rejser i administrationen, hvor jeg hovedsagelig har med bogføring, indbetalinger og udbetalinger at gøre.

Jeg bor i Ringkøbing sammen med min mand og to børn, som jeg bruger min fritid sammen med. Men der bliver også tid til venner og lidt motion såsom løb og cykling.
Vi har været på skiferie én gang i Maria Alm, og mine børn plager meget om, at vi skal af sted igen, så det må vi nok hellere …

Lisbeth Merrild Højmark Rejser

Lisbeth Merrild
Bogholderi

Tel: 96 74 22 95
lisbeth@hojmark.dk

Baggrund
Jeg har været ansat hos Højmark Rejser siden 2004, og jeg arbejder med administrative opgaver.

Derudover står jeg for den daglige drift af vores datterselskab, Clickski.com, som er vores online-bureau.
Jeg bor sammen med min mand og to børn i Ringkøbing.
Til trods for at vi er ”sene” startere på ski, kan jeg garantere, at hele familien er helt vild med denne herlige sport.

Majbritt Jensen Højmark Rejser

Majbritt B. Jensen
Kantine

Tel: 97 325 325
majbrittj@hojmark.dk

Baggrund
Jeg startede hos Højmark Rejser den 15. august 2008. Jeg sørger for, at medarbejderne får noget sundt og godt at spise i løbet af dagen.

Derudover har jeg lidt forefaldende arbejde. Jeg er uddannet kok på Hotel Fjordgården og har været nogle forskellige steder siden da. Sidst var jeg fire år i kantinen på Vestas. Jeg er gift med Ryan, og vi har tilsammen fire børn. Sidste år købte vi et gammelt hus, som vi har brugt det meste af vores fritid på at restaurere. Fritiden nyder jeg sammen med venner og familie og med en god gåtur med hunden.

Ann-Sofi Stoklund
HR- og Guidechef

Tel: 996 74 22 92
ann-sofi@skigroup.dk

Baggrund
Jeg startede i Højmark Rejser tilbage i 2007/2008, hvor jeg var guide i Bad Gastein. Sæsonen fter havde jeg en dejlig sæson i Canazei, som destinationschef, og i 2017 kom jeg tilbage til Højmark Rejser.

I mellemtiden har jeg taget min uddannelse som Cand. Merc. Styring og ledelse, og indtil jeg startede i Ski-Group, har jeg arbejdet indenfor service, rekruttering og projektledelse.

Jeg elsker mit job, hvor der er masser af fokus på alle dygtige og kompetente medarbejdere, som er med til at give vores gæster den bedste oplevelse.

Privat bor jeg i Herning sammen med min kæreste og vores datter.

Jeg er naturligvis passioneret for skiløb og livet i Alperne – som jeg nu også dyrker med min lille familie.

John Brügmann Højmark Rejser

John Brügmann
Adm. direktør

Tel: 96 74 22 98
john@hojmark.dk

Baggrund
Jeg startede i Højmark Rejser i april 2008, hvor jeg indtrådte i bestyrelsen, og per 1. marts 2011 blev jeg udnævnt til adm. direktør.

Min baggrund er, at jeg har arbejdet i rejsebranchen i ind- og udland i mere end 25 år.

Interessen for at arbejde med rejser skyldes i høj grad glæden ved at kunne være med til at skabe rammerne for en god oplevelse. Specielt når man ved, at disse oplevelser er med til at sørge for, at vores venskaber og relationer bliver endnu tættere.

Jeg er absolut nybegynder, når det gælder ski, men taler vi derimod om golf, er sagen en helt anden, men det er også noget, jeg har dyrket i mere end 35 år.

En ting er dog sikker: Jeg kan rigtig godt lide stemningen på skirejser, det hyggelige samvær og muligheden for en aktiv ferie. Sidst, men ikke mindst, er det jo en ferieform, som tiltaler alle aldersgrupper.