
Før skiferien
Frem til 1. september 2023 har du FRI AFBESTILLING på alle skirejser for vinteren 2023/2024.
Dvs. vi indbetaler dig det indbetalte depositum tilbage, hvis du skulle fortryde din bestilling eller bare får andre planer.
I vores priser er liftkortet inkluderet i priserne.
Du har selvfølgelig altid mulighed for at ændre antallet af dage på liftkortet, hvis du har brug for færre eller flere skidage. Kontakt din rejserådgiver.
Højmark Rejser er medlem af Rejsegarantifonden
Rejse- og betalingstryghed
Når du køber en samlet rejse hos Højmark Rejser (hotel, transport og liftkort samt evt. skileje, skiskole og arrangementer), så opfattes din rejse som en "pakkerejse".
Højmark Rejsers Rejsegarantinummer er 1226. (se www.rejsegarantifonden.dk).
Vi samarbejder med med Gouda forsikring omkring afbestillingsforsikring og rejseforsikring. Læs mere her
Under skiferien
Er uheldet ude, på den ene eller anden måde - er det vigtigt hurtigt at kunne få hjælp. Derfor kan du få fat i en Højmark-guide på din destination 24 timer i døgnet.
Det kalder vi guide-tryghed!
Vi garanterer, at du kommer på ski på din skiferie!
Skigaranti
Vores skirejsemål ligger generelt i snesikre områder, hvor vi oplever masser af sne. Enkelte gange har vi oplevet, at liftkontoret har valgt at lukke pisterne på grund af manglende sne. I disse ekstraordinære situationer sørger vi for, at du bliver transporteret til et alternativt rejsemål.
Snegaranti
Snegarantien er en udvidet form for Skigaranti. Med snegarantien garanterer vi, at du kommer på ski på dit eget rejsemål. Snegarantien kan vi alene tilbyde i Zell am See, hvor der er mulighed for gletsjerskiløb.
Der er garanti for skiskole på alle vores destinationer.
Vi garanterer, at alle kan lære at stå på ski!
Kan du mod forventning ikke stå på ski efter at have deltaget i vores 3-dages skiskole, betaler vi naturligvis pengene for skiskolen tilbage.
Det er skilæreren, der afgør, om du har lært at stå på ski. Det kalder vi "lær at stå på ski"-ski-tryghed!
Hvis du bestiller din rejse med fly eller bus hos os, refunderer vi dit hjemmefra-bestilte liftkort og skileje, hvis flyet/bussen, mod forventning, bliver mere end fire timer forsinket.
I disse ekstraordinære situationer skal du blot informere guiden om, at du ikke ønsker at stå på ski på ankomstdagen. Så sørger de for alt det praktiske.
Det kalder vi ankomst-tryghed!
Efter skiferien